خرید - فروش تتر

قیمت خرید از ما مشاهده قیمت
فروش به ما مشاهده قیمت
وضعیت فعلی موجود

Tether در سال 2014 راه اندازی شد ، تتر با قابلیت بلاکچین ایجاد شده است که برای تسهیل در استفاده از ارزهای فیات به صورت دیجیتالی طراحی شده است. تتر برای ایجاد تغییر در سیستم مالی قدیمی از رویکردی مدرن تر به پول ، تلاش می کند. تتر این امکان برای مشتریان فراهم کرده که معامله با ارزهای سنتی را در بلاکچین انجام پذیر باشد، تتر نسبت به دیگر ارزها بدون نوسانات ذاتی و پیچیدگی معمول یک ارز دیجیتال همراه است. به عنوان اولین پلتفرم با قابلیت بلاکچین برای تسهیل در استفاده دیجیتال از ارزهای سنتی (یک واحد حسابداری آشنا و پایدار) ، تتر دموکراتیک کردن معاملات ارزی در سراسر بلاکچین را انجام داده است.

در صرافی اونیکس همواره بر تلاشیم با حذف واسطه بهترین قیمت تتر ارزان را برای شما فراهم کنیم.
تتربه عنوان توکن دیجیتالی ساخته شده بر روی بیت کوین ( پروتکل Omni و Liquid ، Ethereum ، EOS و Tron blockchain )وجود دارد. این پروتکل حمل و نقل نرم افزار منبع باز تشکیل شده است که رابط کاربری با بلاکچین برای صدور توکن های ارز دیجیتال را فراهم می کند، ارزهای پلتفرم تتر توسط ذخایر تتر پشتیبانی می شوند. مطابق با شرایط خدمات Tether Limited ، تترها قابل بازخرید و مبادله هستند. نرخ تبدیل 1 دلار USD ₮ برابر با 1 دلار است.
تتر در ابتدا برای استفاده از شبکه بیت کوین به عنوان پروتکل جا به جایی آن ایجاد شد به طور خاص ، Omni Layer اجازه می دهد تا معاملات ارز سنتی رمزگذاری شده انجام شود. از آنجا که این نسخه اصلی تتر از بلاکچین بیت کوین استفاده می کند ، ثبات و امنیت ذاتی طولانی ترین شبکه ایجاد کننده بلاکچین را به ارث می برد.
تتر بر روی بلاکچین اتریوم ، به عنوان یک توکن ERC20 ، یک لایه معاملاتی جدیدتر است ، که اکنون قراردادهای هوشمند اتریوم یا برنامه های غیر متمرکز در اتریوم را به صورت رایگان در دسترس قرار می دهد. بعنوان یک توکن استاندارد ERC20 می تواند به هر آدرس اتریوم ارسال شود.
از آنجا که تتر در حال حاضر با استفاده از پروتکل های مختلف معاملاتی در دسترس است ، وقتی کاربران تترها را به آدرسهای دیگر ارسال می کنند ، برای تأیید انتخاب پروتکل معاملاتی صحیح ، آنها باید آدرس مقصد را به دقت بررسی کنند.