خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

اگر نیاز به خرید ووچر پرفکت مانی دارید می توانید از طریق لینک زیر اقدام خرید آن کنید ، پس از پرداخت فورا ووچر پرفکت مانی خریداری شده برای شما ارسال خواهد شد و یا اگر ووچر دارید و قصد فروش آن را دارید می توانید به ما بفروشید.

پرفکت مانی (Perfect Money) به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت های غیر نقدی در اینترنت ایجاد شد. شرکت پرفکت مانی در پاناما در سال 2007 بر پایه قانونی، تاسیس شد اما دارای مقر اصلی در زوریخ سوئیس است. تمام کاربران پرفکت مانی می توانند به راحتی موجودی صندوق های خود را به سایر ارزهای الکترونیکی در کوتاه ترین مدت و با نرخ مناسب تبدیل کنند. همچنین کاربر می تواند هر یک از حساب های چندگانه موجود (یعنی دلار، یورو و طلا) را انتخاب کند. دارندگان حساب میتوانند به راحتی از e-Vouchers یا هر روش دیگر تأیید شده برای سپرده پول به حسابهای PM خود استفاده کنند. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت خوب است اما نسبتا جدید و بسیار محبوب نیست. همکاری با بانک ها اجازه می دهد تا پرفکت مانی به راحتی ردیافت یا انتقال پیداکند.

یک حساب پرفکت مانی چگونه مفید است؟

یک حساب پرفکت مانی معاملات الکترونیکی را بسیار آسان می کند. این اجازه را می دهد تا یکی برای پرداخت آنلاین به دیگر سیستم های ارز دیجیتال استفاده کند. در مشخصات حساب کاربر، حساب پرفکت مانی شما می تواند پیکربندی شده برای پرداخت های خودکار به هر یک از شرکت های تجاری باشد. حداقل مبلغ مجاز در یک حساب 1000 دلار است و سود آن تا 4 درصد در هر ماه است.انتقال وجوه به حساب اغلب از طریق مبادله ارز ، انتقال بانکی، سیستم های پرداخت دیگر انجام می شود e-Vouchers. یکی از چیزهایی که باعث می شود پرفکت مانی از بقیه جدا شود، توانایی کاربران برای خرید طلا، یورو و دلار در زمان واقعی است.

انواع حسابهای PM در دسترس هستند؟

حساب U یک حساب در ایالات متحده است. و یک حساب E که حساب یورو معادل آن است؛ و سومین حساب معادل طلا یا حساب G است. بدون توجه به نوع حساب، شما می توانید پول در حساب کاربری خود را در نرخ فعلی بازار بین المللی مبادله کنید.

آیا پرفکت مانی امن است؟

برخلاف Liberty Reserve، حسابهای پرفکت مانی اهداف فیشینگ کمتر هستند، زیرا آنها کمتر محبوب هستند. شرکت پرفکت مانی ، موانع امنیتی را ایجاد کرده است که به جلوگیری از سرپیچی از ایجاد مجدد قانونی و معاملات با استفاده از یک حساب قانونی کمک می کند. این شرکت توانسته این کار را در سه مرحله انجام دهد.

اولا، یک راه این شرکت این است که از طریق سیستم امنیتی IP آدرس. در طول یک حساب حساب کامل پول، آدرس IP کاربر وارد می شود. بنابراین، اگر این کاربر سعی کند به حساب خود از یک آدرس IP متفاوت دسترسی پیدا کند، پس باید یک کد PIN خاص وارد کنید. ثانیا، اگر پیکربندی شده باشد، پرفکت مانی اغلب درخواست احراز هویت SMS هر زمان که یک IP جدید در تلاش برای دسترسی به حساب شما باشد. این یک راه عالی برای هدایت در برابر هک شدن است.

سوم اینکه، از آنجا که هکرها معمولا راهی برای دسترسی به حسابها دارند، کارت پرفکت مانی یک کارت کد دارد که چندین کد دارد. بنابراین هر بار که یک معامله ایجاد می شود، باید کد را برای انجام معامله پر کنید.

انگیزه برای پیوستن به پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت خوب است. این شرکت نه تنها تلاش می کند که سیستم پرداخت اصلی را تنها با ارائه خدمات خوب به تنهایی ارائه دهد، بلکه همچنین اضافه کردن برخی از انگیزه ها، برای جذب کاربران بیشترکه یکی از راه های انجام این کار، ارائه پاداش به شرکا و دادن تخفیف در هر معامله است. همچنین، مدیران وب با آرم Perfect Money در وب سایت های خود، فرصت استفاده از تعطیلات را دارند. پاداش ها به مشتریانی که در سیستم ارجاع خود شرکت می کنند و کسانی که تعداد زیادی از معاملات را در حساب کامل مالی خود در طول یک دوره مشخص ارائه می دهند، ارائه می شود.

خلاصه

یک کاربر می تواند پول را از طریق انتقال پول الکترونیکی سپرده کند. پرداخت از طریق سیستم های الکترونیکی فوری است. یک کاربر همچنین می تواند حساب خود را با اضافه کردن آن با یک کوپن الکترونیکی یا یک کارت اعتباری که به صورت آنلاین در دسترس است، تأمین کند. راه دیگر این است که از طریق کارت های اعتباری چینی صادر شده توسط بانک های تجاری چین. شما همچنین می توانید حساب های اعتباری توسط شرکای بورس معتبر دریافت کنید. دو روش مهم و محبوب برای ارسال پول به یک حساب کامل پول از طریق انتقال از طریق بانک مرکزی و بانک سیم. پرفکت مانی در Liberty Reserve در همان کلاس قرار دارد. به عنوان یک سیستم پرداخت، این امکان را برای افراد فراهم می کند که به طور ایمن و در زمان واقعی پول دریافت و دریافت کنند. بسیاری از شرکت های dot-com در طول مدت کوتاهی که در کار بوده اند بسیار مفید بوده است. خرید و فروش فلزات گرانبها مانند طلا و ارزهای اصلی مانند دلار و یورو بسیار آسان است که با حساب Perfect Money انجام شود. چیزهایی درباره Perfect Money وجود دارد که بسیاری از مردم نفرت دارند. به عنوان مثال، امکان توقف تراکنش وجود ندارد. دقیقه شما یک معامله را ارسال می کنید، شما خودتان هستید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که با مراقبت از مشتری تماس بگیرید. و چون ممکن است پیش از آنکه به شما بازگردیم، ممکن است کمی وقت بگذاریم، ممکن است هرگز پول خود را دریافت نکنید.

اگر نیاز به خرید ووچر پرفکت مانی دارید می توانید از طریق لینک زیر اقدام خرید آن کنید ، پس از پرداخت فورا ووچر پرفکت مانی خریداری شده برای شما ارسال خواهد شد و یا اگر ووچر دارید و قصد فروش آن را دارید می توانید به ما بفروشید.