خوش بینی Binance در ورود فیس بوک به Crypto با Libra

تاریخ 1398/04/09

 

 

Teck Chye، یکی از مدیران آزمایشگاه های Binance در گفتگو با Cointelegraph در هفته رکورد Blockchain در رم، گفت : که او پروژه Libra فیس بوک را راهی در یک گام به جلو برداشتن برای رسیدن به هدف و افزایش آگاهی عمومی می دانست .

Teck Chye :

"من فکر می کنم داشتن یک شرکت مانند فیس بوک با چنین دسترسی و توزیع فوق العاده ای به تمام کشورهای مختلف در سراسر جهان و همچنین داشتن علاقه آنها به ارزهای رمزنگاری شده و راه اندازی آن یک امر بسیار مثبت برای صنعت ما است. این کار یک آگاهی را برای افرادی که هرگز از cryptocurrency نشنیده اند به ارمغان می آورد. "

Binance یکی از بزرگترین مبادلات رمزنگاری در جهان در حال حاضر است. آزمایشگاه Binance بازوی سرمایه گذاری این شرکت است.

با توجه به نگرانی های استفاده از فیس بوک از رمزنگاری، نشان دهنده یک قدم به سوی متمرکز شدن، Chei خاطرنشان کرد که آنها یکی از 100 بنیانگذار پروژه Libra هستند.

Chei پیش بینی کرد: Binance و فیس بوک قادر به همکاری خواهند بود.

"ما به طور طبیعی با فیس بوک ارتباط برقرار می کنیم تا ببینیم چگونه می توانیم با هم به پیشرفت صنعت کمک کنیم."

پروژه Libra فیس بوک به هیچ وجه انتقادی به شمار نمی رود زیرا هر دو از دولت های مشکوک به استفاده از داده های فیس بوک و از پیروان کریپت مفتخر به نگرانی در مورد تمرکز. در ایالات متحده،موضوع Libra در ماه جولای در جلسات دادرسی کنگره مورد بررسی خواهد شد که آیا Libra تهدیدی برای امنیت است. نماینده امانوئل کلیوار دوم، پس از جلسات در مورد موضوع هفته گذشته، به این نکته اشاره کرده است.

"ما شاهد صدمات قابل توجهی که دشمنان خارجی و بازیگران بد برای دموکراسی ما از طریق پلتفرم فیس بوک کرده اند و این فقط از طریق پیام رسانی و تبلیغات است".

به گفته Cointelegraph در تاریخ 28 ژوئن، تفسیری از Cheiمی آید بر روی پرده سخنان جین چائو که Binance در بحث های رسمی با فیس بوک مشغول بود. چائو گفت که " Binance " مشتاقانه منتظر است تا کارهایی را که ما می توانیم انجام دهیم "

پیش از این در ماه ژوئن، Binance اعلام کرد که مبادله متوقف شدن خدمات مشتریان مستقر در ایالات متحده در ماه سپتامبر به دلیل پیکربندی یک پلتفرم اختصاصی ایالات متحده را متوقف خواهد کرد.