ساخت کوین پایدار فیس بوک

تاریخ 1397/12/12

فیس بوک، غول رسانه های اجتماعی که بیش از 2 میلیارد کاربردارد گفتگوهایی را با یکی از صرافی ارزهای دیجیتال درباره فروش کوین های پایدار انجام داده‌است. نیویورک‌تایمز، به نقل از چندین منبع نامعلوم گزارش داد که باید در نیمه اول سال به دست مصرف کنندگان برسد.

فیس بوک با بیش از 50 مهندس در حال کار بر روی پروژه خود است که احتمالا تبدیل به یک کوین پایدار شود، آنها قصد دارن که آن را به یک سبد از ارزهای مختلف خارجی متصل کنند و توسط صندوق های نگهداری شده در حساب های فیس بوک پشتیبانی کنند.

با توجه به این گزارش، از آنجا که صرافی ها مسئولیت نگهداری ارزهای دیجیتال و نظارت بر مشتریان را بر عهده خواهند داشت,کار با آنها باعث می شود که حداقل برخی از بارهای نظارتی از شرکت برداشته شود . این گزارش، گزارش های قبلی را تایید کرد که فیس بوک در حال توسعه کوین پایدار است که به WhatsApp اجازه می دهد که پلت فرمی برای انتقال پول باشد . همانطور که گزارش شده است، این شرکت بر روی استراتژیی دارد کار می کند که شامل یک طرح برای دارایی های سپرده، و یا ارزهای واقعی است که برای محافظت از ارزش کوین پایدار انجام می شود و در ابتدا در بازار پول هند تمرکز خواهد کرد ، جایی که آن بیش از 200 میلیون کاربر دارد