سال 2020 بهار ارزهای دیجیتال

تاریخ 1397/11/24

ژائو دونگ، میلیاردر بیت کوین چینی معتقد است که بهار رمز ارزها ( ارزهای دیجیتال ) تنها در سال 2020 خواهد بود. نظر او، در یک چت عمومی در پیام رسان محلی WeChat به اشتراک گذاشته شده است. ژائو دونگ، که دارای سهام قابل توجهی در صرافی ارزهای دیجیتال Bitfinex در هنگ کنگ است، اخیرا در بحثی در اتحاد زنجیره عمومی عبور از نخبگان گاوها و خرس ها شرکت کرده است .هنگامی که در مورد آینده BTC   از اوپرسیدند او دسامبر ۲۰۱۷، اوج محبوبیت سکه را به خاطر آورد. وی خاطرنشان کرد که در مقایسه با آن زمان، هیچ کس در مورد BTC امروز نگران نیست . وی افزود که این ارزها فقط زمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت که نرخ آن دوباره به "ده‌ها هزار دلار" برسد.

بنابراین، در نظر کارآفرین، یک خرس بازار بهترین زمان برای خرید است. ژایو دانگ همچنین افزود که سال ۲۰۱۹ به مدت یک سال قیمت ارزهای دیجیتال پایین خواهد بود، با توجه به این که این صنعت باید چند ماه دیگر از زمستان سالم بماند. به نظر او، بسیاری از شرکت‌ها در طول این دوره از بین خواهند رفت، اما پروژه‌های جدید به ناچار برای سال ۲۰۱۹ بهترین و بدترین زمان برای سرمایه گذاران و کارآفرینان خواهد بود. با توجه به چشم انداز دراز مدت، ژائو دونگ در چت گفت که بهار ارزها در سال 2020 به پایان می رسد، در حالی که  تا تابستان سال 2021 سالم نمی رسد.

زمستان ارزها دیجیتال اصطلاحی است که توسط فعالان این صنعت برای تعریف بازار خرس ها که بعد از مدت طولانی که BTC در دسامبر 2017 به اوج خود 20،000 دلار رسید، استفاده می شود.

تایلر و کامرون وینکلووس، بنیانگذاران پلتفرم تجاری ارز دیجیتال Gemini، یکبار گفت که آن‌ها احساس می کنند در زمستان "کاملا در خانه هستند" و افزود: " این به ما زمان می‌دهد تا داخل را بسازیم و نفسی تازه کنیم."

ژایو دانگ، تنها بازیکن اصلی برای پیش‌بینی بهبود بازار ارزهای دیجیتال نیست. اخیرا شرکت تحقیقاتی Fundstrat Global Advisors نیویورک یک چشم انداز رمزنگاری 2019 را منتشر کرده است که در آن این شرکت بهبود پیشرفت هایی را نشان می دهد که احتمالا قیمت های بالاتری را برای ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.